Właściwości hematytu



Malachit, z pięknym, bogatym, zielonym kolorem, bez wątpienia ma znaczenie jako klejnot. Jego nieprzezroczysta siła i moc wymagają szacunku od widza, który jest nim oczarowany. Jednak ruch, przepływ i energia w jej liniach, kręgach i wzorach uspokaja. To jest duchowo zapraszające. malachit uosabia głęboki uzdrawiający charakter natury i reprezentuje wrodzone piękno kwiatów, drzew, korzeni i roślin. Ujawnia głęboki zielony, który reguluje płaszczyznę materialną. Jest kamieniem transformacji, pomagającym w zmieniających się sytuacjach i zapewniając duchowy wzrost. Uzdrawia się na poziomie fizycznym i emocjonalnym, wyciągając zanieczyszczenia i pobudzając siły życiowe do całej aury i ciała.

Jednakże ruda żelaza ze wzgórza ma niższą zawartość żelaza i wyższą zawartość skażenia przy niskim stężeniu szkodliwych pierwiastków. Zgodnie z handlowymi standardami rud żelaza rudy takie, można określić jako rudy średniej jakości. Ogólnie rzecz biorąc, zanieczyszczenia w rudzie są skoncentrowane jako bryły wewnątrz granic ziaren i w matrycy. Mineralogicznie ruda ma charakter hematytowy.

Historia wymagała kamienia, który mógłby chronić nas przed czarną magią. Wtedy miałem na biurku piękny, błyszczący kawałek hematytu, a gdy zacząłem pisać pracę uczelnianą, czarna turmalin była tym, o czym myślałem. Później spojrzałem na to we współczesnych metafizycznych przewodnikach i stwierdziłem, że ​​rzeczywiście była ona wykorzystana do ochrony przed czarną magią i negatywną energią.

Kolejny skalisty kamień, choć półprzezroczysty, często ma wielobarwny połysk. Kiedy wyobraziłem sobie labradorytowy most, widziałem kamienie w konkretnym, szaro-niebieskim naszyjniku labradorytem, ​​który widziałem, ale mam też wspaniały kamień w moim biurze, który ma wiele siły i daje potężnego kopa energetycznego. Jeśli chodzi o moc przypisywaną labradorytom w powieści, nie jestem pewien co do hematytu.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Hematyt żelaza

Hematyt w Feng Shui: uzdrawianie i biżuteria