Hematyt żelaza



Hematyt może zostać zastosowany do: reiki, badania i rozwoju czakr, pracy nad energią, uzdrawiania, równoważenia własnych sił emocjonalnych oraz duchowych. Hematyt to naprawdę piękny kamień.

Hematyt jest rzadkim kamieniem, który powstał 14,7 miliona lat temu, kiedy wielki meteoryt uderzył w ziemską powierzchnię w Europie Środkowej w Bawarię w Niemczech. Z krateru powstała dziura, z której pochodzi ten piękny, zielony korowaty teksturowany kamień. Uważa się, że bardzo silne drgania przyspieszają wzrost duchowy, powodując, że noszący hematyt są w kontakcie z wyższymi uniwersalnymi i anielskimi źródłami dobra i wskazówek. Mówi się również o tym, że w czeskim folklorze przynosi hematyt harmonię oraz pokój w związkach małżeńskich.

Zawartość żelaza w hematycie może leczyć zaburzenia ciśnienia krwi i problemy z nerkami, zgodnie z tym, że jest to kamień skuteczny w leczeniu bólu, ponieważ utrzymuje ładunek komórek nerwowych. Magnetyczny hematyt reguluje również przepływ krwi w ciele. Jest również stosowany do leczenia i łagodzenia bólów głowy i niedokrwistości. Dodatkowe korzyści fizyczne obejmują likwidują bądź przyspieszają leczenie skurczy, problemów kręgosłupa i złamań kości.

Ogromne złoża hematytu znajdują się w formowanych żelaznych górach. Szary hematyt występuje zazwyczaj w miejscach, w których znajdowały się wody stojące lub gorące źródła mineralne, takie jak w Parku Narodowym w Stanach Zjednoczonych. Minerał może wytrącać się z wody i zbierać w warstwach na dole jeziora, gdzie jest sprężona lub inna woda stojąca. Hematyt może również występować bez wody, jednak zwykle w wyniku aktywności wulkanicznej.

Hematyt naprawdę może pomóc. Byłem u uzdrowiciela, który zajmował się leczeniem kryształami, i dał mi on kamień hematytu który miał za zadanie wspomóc leczenie pęcherzyków płucnych. Mam ten kamień od kilku miesięcy. Śpię z nim w pobliżu mojego ciała.

Hematyt ten trzymam nad moim kręgosłupem. Niedawno dowiedziałem się od lekarza dermatologa, że mam inną chorobę. Zostały mi przepisane bardzo toksyczne sterydy które kupiłem ale wcale ich nie używam, ponieważ odkryłem wszystkie homeopatyczne działanie tych sterydów. Jak się okazało, takie same właściwości lecznicze ma hematyt.

Kiedy budzę się rano i mam swój uzdrowicielski kamyczek pod moją poduszką, co nie jest miejscem, gdzie go położyłem gdy kładłem się spać, to wiem, że mam zapewne uzdrowicielskie sny, które są mi przekazywane od anioła poprzez kamień hematytu.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Właściwości hematytu

Hematyt w Feng Shui: uzdrawianie i biżuteria